Monday 11 February 2013

CONTEST BLOG COMEL :)

Assalamu'alaikum .
Dok belek belek blog orang lain , nampak la Contest Blog Comel nie , aku pikir dua tiga kali , 
comelkah blog aku nie ? Takpew la ,  nak join jugak , yang penting aku da mencuba ,
menang atau kalah itu lain crita , yang penting aku berani join contest nie , kih kih kih .



Korang nak join tak ? Cepat tekan kat banner nie .
Contest nie tamat pada 10/03/2013

Paling best , kalau kalau la ada luck kan , boleh dapat hadiah , memang sesuai sangat untuk perempuan , sebab hadiah dia seperti d bawah nie haa . .

Tempat Pertama : Bedak Arab + Celak Arab .
Tempat Kedua : Satu Set Krim Kologen .
 Tempat Ketiga : Bedak Arab .
  Tempat Keempat : Bedak Arab .
Tempat Kelima : Celak Arab .
Tempat Keenam : Celak Arab .
Saguhati : Review 3 Blog .

Tapi kalau lelaki nak join pon boleh , kalau menang boleh bagi kat mak kew , adik perempuan kew , kakak kew , kan kan . . saya sudah join , anda bila lagi ? *kenyit mata* .


No comments:

Post a Comment

Sia Tinggalkan Komen Anda , Terima Kasih :)