Monday 4 February 2013

42 TAHUN !

42 ? ? ? Apew yang 42 ? Ulangtahun Kemerdekaan negara kita kew ? Haihh ~ tak , dah lebih dah . . Ulangtahun Kelahiran aku kew ? Ayoyo ~ lagi la tak , aku baru 18 . . muda agy *nyanyi* We Are Young ~ ~ ~ so let's set the world on fire . . ok ok , cukup , da mengarut da nie , taknak teka agy ? Jeng Jeng Jeng ! Hari nie Ulangtahun Kelahiran mak aku yang ke-42 , hehe , Happy Birthday Mak ! :D 

Allah selamatkan kamu . . 
Allah selamatkan kamu . . 
Allah selamatkan Puan Maslina . . 
Allah selamatkan kamu .

SEMOGA MAK PANJANG UMUR , MURAH REZEKI & HIDUP DIBERKATI OLEH ALLAH S.W.T . Aamiin ~ 

Hari nie aku kerja , balik pukul 10 malam , so . . tak ada nak beli kek besar sangat , lagi pun nanti nk celebrate hari Sabtu nie , boleh la beli besar-besar sikit kan untuk makan satu keluarga , ini jew la yang aku beli untuk mak .

Special untuk mak :)

Belakang tuw memang serabut sikit , sebab masa nie kitorang pergi makan sate , jadi bukak kat situ jew la , apak yang belanja , thank you father :)



Terima Kasih Kerana Sudi Membaca ! Sekadar Untuk Berkongsi :)

No comments:

Post a Comment

Sia Tinggalkan Komen Anda , Terima Kasih :)