Wednesday 30 January 2013

A GREAT DAY ! :)

Assalamu'alaikum , wahai kaum adam dan kaum hawa .

 Bila aku da mula berbicara , diamlah kamu dan teruskan membaca . . hehe xD ( hanya bergurau ) Hari nie . . aku letih sangat , kaki nie lenguh lenguh weyh , penat beno berjalan . Nak tahu kenapa aku letih sangat ? ? ? Meh baca nie .


Semalam aku ngan kakak aku da plan nak pergi shopping , jadi , seperti apa yang dirancang , hari nie kitorang pun pergi shopping , alahai ~ di Kenanga Wholesale Centre (KWC) jew pun , aku memang suka sangat pergi tempat nie , sebab . . harga dia murah , boleh dapat harga borong , agy pun banyak pilihan , memang rambang mata la kalau aku pergi sini , semuanya nak beli . Selepas dua jam ber'shopping' , kakak aku nak pergi Berjaya Times Square pulak , kitorang pun jalan kaki sampai kat Stesen LRT Hang Tuah , nak turun kat Stesen LRT Imbi , satu stesen jew pun , tapi da tak larat nak jalan agy , lebih baik naik LRT sebelum aku pengsan kat situ .

Bila sampai kat Berjaya Times Square , kitorang pergi makan kt food court , macam biasa la , aku order Sizzling Chicken Mushroom Yee Mee , makanan kegemaran aku :D , lepas makan tuw jalan agy , tengok kasut la , handbag la , selagi ada duit dalam poket , selagi tuw la nak membeli jew , tengah usha usha kedai kasut tuw , kakak aku ternampak Mz.Nina Bakery Cafe , kitorang pun masuk la cafe tuw , haa . . tang nie la yang aku nak sangat kongsi dengan korang .

Mz. Nina Bakery Cafe at Berjaya Times Square .
 Layanan diorang kat sana , memang first class *thumbs up* , kitorang ambil Set Tea Time tadi , set nie boleh guna dari pukul 3.00 - 7.00 petang jew . Harga pun berpatutan , RM14.90 jew , memang superb !



























































Terima Kasih Kerana Sudi Membaca ! Sekadar Untuk Berkongsi :)

No comments:

Post a Comment

Sia Tinggalkan Komen Anda , Terima Kasih :)